wtorek, 24 czerwca 2014

3. Tutorial na akcesoria do czyszczenia dla Schleich.


Z dedykacją dla Schleich Emci - bardzo mnie
o ten tutorial prosiłaś. :)
Mam nadzieję że się Wam przyda.

1. Kopystka

 

Potrzebne rzeczy: nożyczki (ja "ukradłam" tacie,
dobrze się nimi wygina i ucina druty ;) ), cienki, miękki
drucik, taśma izolacyjna lub coś podobnego.

Wykonanie: Z drucika wyginamy taką "laseczkę", odcinamy
niepotrzebną część, a prostą końcówkę owijamy
taśmą. Gotowe! :)



2. Gąbka



Potrzebne rzeczy: cienka gąbka, taśma izolacyjna,
nożyczki.

Wykonanie: z gąbki wycinamy mały prostokąt, a 
na ten prostokąt przyklejamy kawałek taśmy i
obcinamy. Gotowe! :)



3. Zgrzebło


Potrzebne rzeczy: papier kolorowy, nożyczki,
plastelina, taśma izolacyjna, igła

Wykonanie: z papieru wycinamy mały owal. Z 
plasteliny lepimy długi "wężyk" i przyklejamy 2
kręgi na kolorowy owal (mi się niestety te 2 kręgi
nie chciały przylepić więc musiałam takie koło
przykleić i zgrzebło mi nie wyszło :( ). W 
owalach robimy igłą dziurki. Możemy też
dorobić rączkę. Gotowe! :)







4. Ściereczka do pyska



Potrzebne rzeczy: ścierka (taka jak jest do mycia 
naczyń ale nowa!), igła z nitką, nożyczki.

Wykonanie: ze ścierki wycinamy prostokąt, 
i obszywamy go nitką wg uznania. Gotowe! :)
 


I cały sprzęt. ;) Jeśli chcecie
możecie zrobić do tego również
skrzynkę. :)



Niedługo pojadę do zabawkowego kupić nowe
Schleichy bo niedługo będzie nowa dostawa. :)
Kupię może 3 konie i jakiś zestaw. :)

W międzyczasie zrobiłam moim konikom
kantarki sznurkowe i derkę dla Domina. :)
A w tle widać... No właśnie! Kto
zgadnie co? :)



Kto zgadnie, co robię? ^^  


10 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję :D Przeszkody robisz ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Akcesoria super pomysł. Naprawdę fajnie Ci wyszły. Zapraszam do mnie!
    http://szatynkowadolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno skorzystam z pomysłu na zrobienie akcesorii..;) Robisz przeszkody ? Pozdrawiam !
    Zapraszam : http://schleichewci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super akcesoria, może kiedyś skorzystam :).
    Klaczka ma fajną derkę w kropki :D.
    Czyżby jakiś parkur :]?

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno skorzystam :)
    Zapraszam do mnie:
    swiatkonischleich.blogspot.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pusty blog! Ogarnij się dziecko, bo jesteś pusta jak Breyer! Podziękuj Capricorn za to.
    NIE OGLĄDAJCIE MY LITTLE PONY BO TO ZŁA BAJKA. KUCYKI SIĘ ZABIJAJĄ! WYCIĄGAJĄ ZWŁOKI MĘŻCZYZNY I JE PALĄ. WYDŁUBUJĄ SOBIE OCZY I JE JEDZĄ. A LUNA WIESZA JELITA NA CHOINCE I MÓZGI NA SŁUPACH OŚWIETLENIOWYCH. TO OKROPNA BAJKA! OGARNIJCIE SIĘ LUDZIE I NIE OGLĄDAJCIE MY LITTLE PONY BO ZROBIĄ Z WAS OPONY!!!!!!
    Pozdro Norbercik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za ten komentarze. Robisz piękne akcesoria, ja sam takich nie umiem. Bez urazy ale gdybyś zmieniła plastelinę na skórę to byłoby realistycznie. Jeszcze raz pragnę przeprosić za moje zachowanie.
      Pozdro Norbercik

      Usuń