wtorek, 3 czerwca 2014

Nowości! ^-^


Dzisiaj byłam w sklepie i kupiłam sobie
nowego konia - ogiera fiordzkiego. ;)
Był dość mały wybór, ponieważ zostały
same brzydkie konie i kucyki, a na razie
będę kupować same konie. Były też zestawy
Schleich - westernowy, rekreacyjny i piknikowy,
ale ja czekam na zestaw do skakania lub treserki. :)

Fiorda nazwałam Domino - imieniem mojego
ulubionego konia ze skromnej stajni blisko mojego
domu, lecz w której nie jeżdżę. ;)

  
Pierwsze zdjęcie Domisia ^-^


Z  lewego boku :)


I z prawego. ;)


 Śliczny profil :3
 

Pyszczek ^3^
 

Tutaj dobrze widać ten pasek 
(ma on jakąś specjalną nazwę? ;-;)
 

Ogonek ^-^
 

Grzywa ^-^
 

Z punktu widzenia jeźdźca :)
(wiem wiem super tło xD)
 

Kopytka *o*


Domino z Gracją ^-^
 

Zaprzyjaźniają się :)
 

Tutaj widać, że Domino jest mniejszy niż 
Gracja i ma krótsze nogi :)
 

Ładny kroczek ^-^
 

A na tym zdjęciu widać, że
Domiś ma krótszy pysk
od Gracji :)
 

I moje ulubioooone! :D <3







Ps. Czy ktoś z Was zbiera naklejki? :)
Ja nie wiem czy zdążę, ale chciałabym zebrać
chociaż 5 i wziąć tego szczeniaka
owczarka niemieckiego, słodki
jest! ^_^
 

15 komentarzy:

  1. Ja już wysłałam za 15 naklejek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nowego konia!!! Domino jest piękny! <3 Widać, że zaprzyjaźnił się z Gracją :)

    Ja zebrałam 12 naklejek, ale i tak już nic nie kupię, więc wysłałam i ( stąd właśnie to konisko z PS2 ;) ) oczekuję 2 figurek - owczarek dla mojego brata i koń... ( podpowiem - opcje - trakeński / arabska z czego jednego już mam, jak chcesz wiedzieć którego, to cofnij się do mojej notki pt. " Schleich 2014 cz. 1 ) :)

    Strasznie mi się podobają Twoje akcesoria!!! Zrobisz instrukcje? :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! W następnym poście postaram się zrobić. :)
      A wiem! Weźmiesz klacz arabską, bo trakena już masz. :3

      Usuń
    2. Tag tag :3 Pozdrawiam ^-^

      Usuń
  3. Ja zbieram.
    Właśnie wysłałam kartę wzięłam zestaw kuców

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam tą klaczkę, u mnie nazywa się Zaczepka. Ja dopiero zaczynam i ty też więc wpadłam na pomysł by zrobić wspólnego bloga o naszych schleich. Co ty na to ? Mój obecny nazywa się http://schleich-kivi.blogspot.com/ więc jak to przemyślisz to daj znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To już jesteś pełnoprawnym kolekcjonerem, jak masz więcej niż jednego konia :D
    Świetne akcesoria robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nabytku! Ja chyba pójdę i zbiorę ok. 20 naklejek na raz :P
    http://deterrasomnia.blogspot.com/2014/06/primus-inter-turpis.html
    N/N

    OdpowiedzUsuń
  8. Super konie. Czy ja dobrze widzę, 23 zł? U mnie po 34 zł są...
    zapraszam: www.moje-konie-schleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. A co do " paska " - nazywa się to pręga grzbietowa :) Pozdrawiam ^-^

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeździsz w Jaszkowie? Tam jest koń (podobny do tego) o imieniu Domino.
    Mam tego samego i też się tak nazywa!

    OdpowiedzUsuń